Beoordelingen van Viva la Mexico Den Haag

Recente recensies

5.0
Bart
9 april 2022

De aardappel en enchilada's waren top. Nacho's een beetje muf en zacht.

Lena
1 april 2022

Altijd geweldig

Josephine
28 maart 2022
A. Schulze
27 maart 2022

Het eten was lekker maar alle drie de gerechten lauw tot koud. De bezorging duurde naar ons idee wat lang (ca. 45 minuten).

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Viva la Mexico

Beste Aviva, Hartelijk dank voor de feedback. U geeft aan dat u 45 minuten bezorgtijd lang is. Dit wordt doorgaans wel gezien als een normale wachttijd. Zeker omdat ons restaurant traditioneel en authentiek kookt zonder pre-fab food en magnetron. Zeker op een drukke zondag zijn wachttijden langer en berijden we de bestellingen in volgorde van binnenkomst en uitlevertijd. We kunnen u adviseren in het vervolg een uur voor dat u wilt eten te bestellen. U gaf aan dat uw eten niet warm genoeg geleverd is. Dat zou natuurlijk niet moeten. Zeker niet omdat u zo dicht bij ons restaurant woont. Hier zullen we contact met u over opnemen om het op te lossen. Excuus! Fijn dat het lekker smaakte.

n.v.t.
20 maart 2022

op tijd besteld en op de gevraagde bezoegtijd stond de bezorger met de bestelling voor de deur. hierna smaakte het eten ook nog eens top... 1 woord: TOP

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Miranda
17 maart 2022

Heerlijk vegetarisch eten, vriendelijke bezorger!

Josephine
19 februari 2022

Altijd erg tevreden! Lekker eten, vriendelijke bezorging. Ik bestel zeker nogmaals.

Rico dammers
14 februari 2022

Heerlijk gegeten , het eten was weer super

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marieke Meeuwisse
21 januari 2022

Het eten was heerlijk! Net zoals eerder. Wij zukken zeker nog een keer bestellen. Bezorger deed er wel lang over, zeker 20 min, na mail dat bestelling onderweg was. Vorige keer had toen de portie voor 1 persoon. Nu de dubbele portie voor 2 personen. Voor mijn gevoel naar verhouding minder avocado ed. Kan dat kloppen of heb ik dit verkeerd onthouden? Wij hebben nog 1 bakje vlees over, dus bewaren dit. De rest is op. Nog wel een opmerking m.b.t. de cola. Ik had niet door dat ik deze besteld had. Toen ik tijdens bestellen las over extra's dacht ik: die heb ik niet nodig en scrolde naar beneden om bestelling af te ronden. Niet wetende dat de optie m.b.t. de cola automatisch op 'ja' stond en ik moest deze had moeten veranderen. Natuurlijk mijn fout, maar wel erg onverwachts dat je dus redelijk ongemerkt iets erbij besteld. Naar mijn idee minder klantvriendelijk. Volgende keer zal ik hier extra op letten.

Reactie van Viva la Mexico

Beste mevrouw Meeuwisse, Hartijk dank voor uw uitgebreide review! Hier kunnen we zeker wat mee! Bij het menu bieden we tegen gereduceerd tarief een blikje cola aan. Voor een “menu” gevoel. Een soort package deal waarmee je kunt genieten. We vinden het vervelend dat u onverwacht een blikje cola mee bestelde. Als u het fijn vind storten we de €1,75 terug op uw rekening en mag u de cola houden! Betreft de guacamole: het kan wel eens zijn dat er de ene keer meer in het kuipje zit dan de andere keer. Afhankelijk van de avocado grootte, wie er in de keuken staat en wat onze voorraad is. We vullen dit elke dag vers met de hand. Afwegen zou dit tegen gaan maar we vinden het authentieke koken zo leuk! Geweldig om te lezen dat u zo genoten heeft!

Shanon
14 december 2021

Enorm lekker eten en geweldige service! Een echte aanrader!

Mark V
5 december 2021

Altijd erg smaakvol de Caramba Bamba Carne. Goed gekruid, verse ingrediënten en prima klaargemaakt. En het team van Viva La Mexico is altijd vrolijk en aardig!

Claudia Gielen
4 december 2021

2e keer besteld en het was weer helemaal top!

M
4 december 2021

Lekker eten, de bezorger was mijn cola vergeten maar heeft meteen een nieuwe gehaald. Top!

Susanne
30 november 2021

Heerlijk eten; vers, goede smaken, ruime hoeveelheid en vriendelijke (en op tijd) bezorging. En vooraf contact om even af te stemmen of een saus apart of over het eten moest. De salsa naranja was een heerlijke toevoeging. Fris met een flinke kick aan het einde.

Henry
28 november 2021

Eten was super en bezorging was sneller dan gepland. Helaas was de cheddar saus in een iets te grote bak gedaan en met aluminiumfolie afgedekt waardoor een gedeelte was uitgelekt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Claudia Gielen
26 november 2021

Alles helemaal naar wens! Lekker eten, snel geleverd. Super!

Raja
24 november 2021

De Papadilla smaakte heerlijk en is een welkome aanvulling op het menu, ga ik zeker vaker bestellen!

Manuela
14 november 2021

Heerlijk eten. Vriendelijke en beleefde bezorger. Kortom, het was top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reitsema
11 juli 2021
Lone
23 juni 2021

Heerlijk eten! Jammer dat de aardappeltjes iets later waren, maar heel netjes opgelost zo door ze gewoon apart wat later te bezorgen :) tot de volgende keer!

Cris
20 juni 2021
Tim
6 juni 2021

Snelle bezorging goed eten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gerrit Broek
6 juni 2021

Heerlijk eten, snelle bezorging. Gewoon TOP

Lara
5 juni 2021
Anoniem
31 mei 2021

Heerlijk eten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marlies
27 mei 2021

Heerlijk, vooral de gepofte aardappel! :)

Romke
26 mei 2021
Harst
23 mei 2021

Erg lekker en mooi op tijd!

Arnold
16 mei 2021
Sietske
16 mei 2021

Lekkere maaltijd, bezorgd door een vriendelijke dame.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sandra
16 mei 2021

We hebben wederom heerlijk gegeten, het eten wordt leuk verpakt en warm afgeleverd en het lijkt of de gevulde aardappel steeds lekkerder wordt! Het kokosijsje maakte het helemaal af, een echte aanrader.

Feijen
10 mei 2021

Lekker gegeten, goede prijs/kwaliteit verhouding, plezierige bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kim
7 mei 2021

Was weet genieten. Dank voor de snelle bezorging

Quintus
6 mei 2021

geweldige eten. geweldige service. gewoon geweldig

Remco
3 mei 2021

Iets over zessen besteld, het zou 18.50 worden bezorgd. Kreeg later al een mail dat het 19.20 uur zou worden bezorgd. Jammer maar goed fijn dat we dat in ieder geval van te voren wisten. Om 19.18 werden we gebeld dat de bezorger net onderweg was en excuses. Helaas maar niks aan te doen, prettig dat we weer op de hoogte werden gebracht maar hadden wel al behoorlijk trek gekregen. Pas rond 19.50 kregen we ons eten, na alles uitgepakt kwamen we erachter dat de bestelling helemaal niet klopte. Zo hadden mijn 2 gasten een menu besteld waar je wraps zelf moest vullen alleen die ontbraken in de bestelling dus zij konden nog niet eten. En hadden mijn vriendin en ik maar 1 quesadilla gekregen terwijl we er 2 hadden besteld. We hadden gelijk gebeld en uiteindelijk begon het kwartje te vallen dat de bestelling inderdaad niet klopte. Het zou snel worden na geleverd met de auto. Je hebt na een tijdje het idee dat het elk moment zou kunnen komen maar op een gegeven moment was het al kwart voor 9. Ik

Sanne
1 mei 2021

Bezorging duurde meer dan een uur en bezorgster belde ook bij al mijn buren aan. Dus die waren niet zo blij. Verder was de fajita lekker maar de nachos errug vies. Slap, ranzig, amper kaas (1,50€ voor beetje kaas). Maar vooral dus geen knapperig iets, de nachos waren meer deeg geworden. Bah

CaanvNecklaan
29 april 2021

Was de eerste x en we hebben heerlijk gegeten. Aanrader!

Kaj
29 april 2021

Naast dat het eten gewoon echt top is. Is de service ook gewoon top. Ze hadden geen cheddar cheese maar kreeg daarvoor 2 gratis quesadillas erbij. Super aardige bezorger. Persoonlijk vind ik 45 minuten wel vrij lang.

Loes
27 april 2021

Het bezorggebied is kleiner dan voorheen waardoor wij er nu net buiten vallen. Na telefonisch contact waren ze zo lief om onze postcode tijdelijk weer open te zetten zodat we toch konden bestellen. Toffe service en lekker gegeten 👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Romke de Vries
21 april 2021
Jo
19 april 2021
Raymond
18 april 2021

Eten is altijd lekker en vers, bij drukte wordt je netjes gebekd, ook als er iets op is en wordt er een alternatief geboden of geld terug. Ik bestel hier dan ook altijd met veel plezier.

Marike
17 april 2021

Lekkere gerechten en vriendelijke bezorging

Anoniem
17 april 2021

Het eten is altijd lekker, maar verschilt wel in kwaliteit per keer. Gister helaas minder lekker gegeten dan normaal, maar het blijft zeker het geld waard! Bezorging is altijd super vriendelijk. Eten wordt wel bijna altijd later bezorgd, maar als je daar rekening mee houdt, is het niks om je druk over te maken: gewoon optijd bestellen :)

Peter
16 april 2021

Voor de 3e keer besteld en het was wederom heerlijk!!

Josephine
9 april 2021

We hebben nu 3 keer hier besteld en zijn altijd erg tevreden. Ik vind de quasidilas en de jacked potato het lekkerst. Bezorging is altijd vlot en zeer vriendelijk.

B. Feijen
4 april 2021

Heerlijke maaltijd, op tijd bezorgd.

Reinier
3 april 2021

Altijd lekker!

Stefanos P
3 april 2021
Kiara
31 maart 2021

Snel en lekker!!

Rob U.
18 maart 2021

Erg lekker Mexicaans gegeten. Goede service en keurig op tijd geleverd door enthousiaste en vriendelijke bezorger. Helemaal top dus!!

Marlies
15 maart 2021

Precies op tijd bezorgd en heerlijk eten. Bonuspunten voor de poncho en het rietje ;)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kiara
2 maart 2021

Het was heerlijk en werd snel bezorgd!

Arnold
22 februari 2021
Rob
18 februari 2021

Het eten was echt super lekker en de service meer dan geweldig. We gaan zeker vaker bestellen

Kim
13 februari 2021

Het was weer heerlijk. Dank je wel voor de snelle en vriendelijke bezorging en de oh zo smakelijke gerechten. Wij zijn weer blij en voldaan.

Reinier
12 februari 2021

Lekker en genoeg te eten, nog warm bij aankomst, snel bezorgd en vriendelijke bezorger.

De vroome
7 februari 2021
Frits
7 februari 2021

Super lekker gegeten. En ook aardig personeel.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jack
7 februari 2021

Heerlijk eten en snel bezorgt! Ben erg tevreden

Jiri
3 februari 2021

We hebben het nieuwe gerecht uitgeprobeerd. Hoewel deze lekker is gaan we hem niet vaker bestellen. De andere gerechten zijn lekkerder. Dit komt in onze ogen omdat het gerecht wat "saai/eentonig" is. Als we dan toch een berichtje achterlaten de menu's 4, 5 en 6 kunnen interessant zijn alleen zijn wij helemaal niet geïnteresseerd in frisdrank dus daarom nemen wij dat nooit (tenzij je echt iets mexicaans hebt, maar misschien dan nogsteeds niet. Je hebt toch iets met paarse mais als drankje uit Mexico?). Als laatste, jullie bellen en de bezorging (dit keer rekening houden met een pasgeboren kindje) het is echt super. Goed bezig!

Martijn
29 januari 2021

We hebben weer ouderwets genoten van het eten. De bezorging was snel en goed. Het eten was weer goed. Een echte aanrader!

Jack
24 januari 2021

Erg lekker en informatie over bezorgtijd werd netjes gemeld en was accuraat

Jasmijn
23 januari 2021

Heerlijk!

Wijler
22 januari 2021

Aardappel zat er niet bij, werd wel bij de deur aangeven. Alle gerechten waren niet meer warm. Vaak iets besteld bij dit bedrijf, maar dit keer was het echt zeer teleurstellend. Ga hier denk ik nooit meer iets bestellen. Meer dan 1,5 uur moeten wachten op bestelling.

Eric Ligthart
20 januari 2021

Eten was koud, op zijn best lauw. Eten bleek helaas ook niet bestand tegen magnetron.

Mark
20 januari 2021

Hier weten ze wat goede smaak is! Welk gerecht je ook kiest. De bezorging is altijd hartelijk.

Jongeneel
15 januari 2021

Het was wederom heerlijk en de bezorging was op tijd die was gevraagd, heel fijn!

Romke de Vries
12 januari 2021

Heerlijk eten en snelle bezorging!

Kim Coenraads
12 januari 2021

Onwijs lekker gegeten en op tijd bezorgd! Ook een super goede service en een onwijs aardige eigenaar. Wij gaan hier zeker vaker bestellen!

Nawin
10 januari 2021

Mag ik mijn complimenten geven aan degene die de telefoon opneemt ! Wat een vrolijkheid / vriendelijkheid. Ruime porties / lekker en vers top man we bestellen hier vaker !

Wouter
8 januari 2021

Heerlijk vers Mexicaans eten! Bezorging snel en met een glimlach, aanrader voor iedereen!

Martijn
4 januari 2021

Het eten was wat aan de koude kant. Wij hadden de Mexicaanse kapsalon en merken hier dat er steeds meer nacho chips in zit en steeds minder vulling.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Annette
3 januari 2020

Quesadilla's beetje flauw, geen kaas erin, burger koud, vulling voor de fajita's pollo wel warm maar erg zout. En besteld om 19.10 en eten om 20.25 bezorgd vind ik bizar lange bezorgtijd. Heerlijke toppings, al zag de guacamole beige ipv groen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Collee
2 januari 2020

Happy New Year! Eten was heerlijk en aflevering prima!

ties
1 januari 2020

Smaakte goed, maar wel te weinig voor de prijs. We zijn geen super grote eters, maar 2 stuks pp vult de maag niet genoeg.

Sophie
1 januari 2020

Altijd tevreden! Vandaag zelfs vóór de ingeschatte bezorgtijd al bezorgd, geweldig! Heerlijk gegeten weer.

Andrea Winkler
31 december 2020

Op de site stond geen indicatie van de wachttijd. In de mail stond wel een indicatie (ruim een uur na bestelmoment). De bestelling kwam 35 minuten na indicatie! We hebben dus 1 uur en 40 minuten moeten wachten! Daarnaast was het eten koud en moesten wel alles opwarmen. Kwaliteit van eten vonden we goed. Twee personen fajitas, miste wel een bakje quacemole en zure room, hier kregen we er maar 1 van.

Nirul
30 december 2020

Prima eten, bestelling was iets te laat, maar er werd netjes gebeld om dat even te melden.

Teun
28 december 2020

Lekker en snel bezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Raymond
21 december 2020

Altijd beleefde bezorgers en op tijd, eten is zoals altijd super lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Quirine
19 december 2020

Heerlijk gegeten, smaakt echt anders dan dat je het zelf maakt. leuk dat de bezorger een Mexicaanse sjaal draagt. Het tasje werd keurig coronaproof overhandigd.

Collee
12 december 2020

Hi, vanmiddag rond 1 uur grote bestelling gedaan voot 18.30 u. Om ca. 18.50 u gebeld waar de bestelling bleef. Toen zou t binnen 5 min gebracht worden. Echter dat diurde nog eens ca 15 min. Toen kwam de bestelling, alleen de bestelde zaken zaten niet in de goede tassen. Alsof er 2 bestellingen door elkaar gehaald waren. De jongen die kwam afleveren was totaal in de stress dat de bestelling niet klopte. Ook hing er een ander adres aan de tas. Ondertussen was alles al aardig afgekoeld.. Kortom jammer van deze bestelling . En dan had ik ook nog fooi gegeven.

Maurice
10 december 2020

Wij vonden het eten erg zout. Heel veel bakjes (plastic) denk dat dit slimmer kan en hiermee minder afval. En om heel eerlijk te zijn had ik meer authentiek verwacht nadat ik de website en het youtube filmpje had gezien. De website bevat fouten en nadat ik viva la mexico op thuisbezorgd had gevonden ben ik express via de webshop gaan bestellen omdat ik weet dat het restaurant een behoorlijk percentage moet afdragen aan dit platform. Ik was enigszins verbaasd dat ik voor de ideal betaling van €64 alsnog €0,25 transactiekosten moest betalen. Wij hebben prima gegeten maar we waren niet onder de indruk.

Lara Oude Alink
7 december 2020
happy
4 december 2020

Altijd goed en correct! Er wordt echt aandacht besteed aan het maken van goed eten. Bedankt!

Sigrid
3 december 2020

Heerlijk eten en prima prijs-kwaliteit verhouding. Super dat er zoveel vegetarische opties zijn!

Reactie van Viva la Mexico

Wat leuk om te horen Sigrid! Binnenkort gaan we ook nog een hele leuke vegetarische optie toevoegen. Twee zelfs. Dat blijft nog even geheim maar hou de site in de gaten ;)

Jiri
30 november 2020

Hoe je bestellen een feestje maakt :) Geweldige telefonisch contact en aan de deur is het ook altijd gezellig. En uiteraard ook heerlijk eten!

Linda
29 november 2020
Jikke
22 november 2020

Snelle levering, goede hulp aan de telefoon en heerlijk eten!

Jeannette
15 november 2020

Was weer heerlijk. Alleen zou ik de Pepita pollo fajita in een rond bakje met deksel willen hebben. Nu zat het in een open bakje en was de meeste olie eruit gelekt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Viva la Mexico

Hola Jeannette, wat super fijn om te horen dat je weer zo genoten hebt. We proberen op de gram nauwkeurig ons aan de recepturen te houden zodat de smaak elke keer het zelfde is. Helaas heeft onze ronde-bakjes-leverancier door Corona het zo druk (en diens fabriek) dat we al langer dan dat we zelf wilde aan het wachten zijn. We hopen ze de volgende keer weer wel te hebben en allee droog en warm over te brengen ;) Adios!

Petra
15 november 2020

Het was heerlijk en supersnel bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kerstin
10 november 2020

Heerlijk ! En snelle levering !

Van der Meer
9 november 2020

Het eten was heerlijk, maar wel wat lauw geworden. Heeft misschien te maken met de afstand tot adres aflevering.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Viva la Mexico

Hola señor van der Meer. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Zou u even contact met ons willen opnemen: contact@vivalamexico.nl Dank!

J.H.
8 november 2020

De quesadilla's waren weer overheerlijk. Bezorging was ook stipt op tijd.

RJ de Vries
7 november 2020
Sophie Korte
6 november 2020

Altijd heerlijk vers. Super lekker Mexicaans eten. Dit keer zelfs precies om 17:20 bezorgd wat wij hadden aangegeven. We hebben hiervoor ook ervaren dat als ze wel IETSJE later zijn, ze dit keurig doorgeven. Dus een super service. Ook altijd geweldig vriendelijke en gezellige bezorgers! Wij bestellen hier al een jaar en blijven dit zeker doen!

Lara Oude Alink
4 november 2020
Lebbe
1 november 2020
Loes
18 oktober 2020

Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Absoluut voor herhaling vatbaar

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kaj
9 oktober 2020

Top top toppppp

Loes
6 oktober 2020

Ietwat te pittig voor de kinderen, maar verder heel erg lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

MonB
2 oktober 2020

Kip gerecht is lekker beetje pittig. Veel verschillende sausjes. Een keuze uit de sausjes was ook goed genoeg geweest. De Mexicaanse mavo limonade is lekker fris

Sandra
26 september 2020

Eten was heerlijk, alles! Vooral de pulled kip! Bezorging perfect op de aangegeven tijd Verbeterpunten: 1. Het is wel duur voor wat het is. Wij betaalden ruim 75 euro voor gezin met 3 kinderen en er was amper iets over... 2. Al dat plastic. Alle sauzen en extra's in plastic. En dan 3 of 4 keer een apart potje met dezelfde inhoud. Is voor mij een reden om niet meer te bestellen. Helaas.

Esther
25 september 2020

Was weer heerlijk!

Peter
23 september 2020
Priscilla
14 september 2020

De Pepita Solo Pollo Fajita voor 1 persoon, Quesadilla Pulled Pollo, Quesadilla Classic en Quesadilla Vegetariano besteld en helemaal op! We vinden de gemarineerde kippendij stukjes wel wat te zoutig, maar daarnaast is het erg lekker!

Le
11 september 2020

Ik had er iets meer van verwacht! Quesadilla pollo was erg lekker maar quasadilla met gehakt miste wat smaak. Gelukkig waren er wat sausjes toegevoegd, echter was bij, neem ik aan, de bezorging de chili saus open gegaan. Kan helaas gebeuren, de bezorging was wel heel snel dus dat is zeker een pluspunt. Bij de Mexicaanse kapsalon waren de toppings alleen aan de bovenkant en plakten aan het aluminium folie. Ik zou ze meer in laagjes toevoegen door de nacho chips heen. Dan is het geheel wat smaakvoller. Ik vond het nu niet zo bijzonder. Ik ben wel erg benieuwd naar de burritos, die heb ik nog niet geprobeerd. Ik vond het ten op zichte van Taco Mundo niet veel beter. Dat had ik stiekem wel verwacht voor de prijs. Al met al dus niet slecht, maar ik had er meer van verwacht. Hopelijk nemen jullie het mee als feedback, en niet als kritiek!

Suzanna
10 september 2020
Meeuwisse
6 september 2020
Max
31 augustus 2020

Heerlijk! Als enige minpuntje: de tortilla's konden iets beter!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

danique
25 augustus 2020

wat een lekker eten echt. dit is zeker een aanrader. top de kaas was goed gesmolten en de bestelling was goed top.

Janny van Osch
21 augustus 2020

Goed verpakt, goed warm en heerlijke smaken. Perfect op tijd. Gaan we vaker bestellen.

Wouter
5 augustus 2020

Zeer smakelijk! Snelle, attente en goede bezorging.

Remco Zwinkels
3 augustus 2020

Helaas was dit eten een enorme teleurstelling ! Heel vet en zeer vreemde smaak combinaties. Kan niet begrijpen dat de website van vivalamexico alleen goede beoordelingen heeft. Helaas een enorme afrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bert
27 juli 2020

buiten het standaard postcodegebied: bravo voor de flexibiliteit... en voor de outfit

Marieke
23 juli 2020

Heerlijk Mexicaans eten met verse ingrediënten. De huisgemaakte sausjes en guacamole zijn erg lekker! Vriendelijke bezorger in vrolijke poncho. Eten had een fractie warmer kunnen zijn.

Wouter
17 juli 2020

Heerlijk!! En correcte bezorging, echte aanrader!

Kimberly
11 juli 2020

Heerlijk gegeten! De wraps van de quesadillas zijn super vers. Ik had de pulled pollo vulling en de gehaktvulling. Beide goddelijk! Verder twijfelde ik om de Mexicaanse schotel te nemen, want uit ervaring zijn de nachos helemaal slap tegen de tijd dat ze worden bezorgd. Maar deze niet! Nog lekker knapperig en goed gevuld met de topping. Ook een snelle bezorging, dat scheelt zeker. Ik ben benieuwd naar de andere gerechten. Jumm, tot de volgende keer :)

Anoniem
4 juli 2020

Smaak was weer heerlijk! Toch wel een tip; alleen aluminium over bakje met nachos zorgt dat alle kaas aan het aluminium folie blijft plakken. Misschien dat er een kartonnetje tussen kan? We komen zeker terug!

Reactie van Viva la Mexico

Beste gast, fijn dat u zo genoten heeft! Hartelijk bedankt voor de tip. Daar kunnen we wel wat mee. We gaan er over nadenken of we tot een passende oplossing komen om het gekleef van de kaas aan het folie in te dammen! Tot de volgende, Adios!

Kerel
4 juli 2020

Heerlijk gegeten weer en snel (en goed warm) bezorgd.

Matthijs
26 juni 2020

Snelle bezorging, goede kwaliteit eten. Het was lekker en veel. Het had van mij iets kruidiger gemogen, iets meer pit, maar desondanks heb ik er zeker van genoten. Hele vriendelijke bezorging

Fleur
19 juni 2020

Goed eten en goede service. Tweede keer besteld en werd keurig gebeld dat het iets later werd. Alles was er dan ook en warm.

Kim
11 juni 2020

Het eten is heerlijk. De Tortilla's goed gekruid, heerlijk veel kaas en goed gevuld. De gepofte aardappel is een echte aanrader!!!!! Vergeet elk Mexicaans afhaal restaurant want Viva la Mexico is de enige lekkere!

jacobien
11 juni 2020

Heerlijk gegeten en fijn dat jullie zo dicht bij zitten :-) Tip: iets grotere portie voor sauzen en extra

KJ
8 juni 2020
Martijn
8 juni 2020

We hebben weer lekker gegeten. Het eten is goed en de service ook. Levering komt op afgesproken tijd en ze zijn altijd super vriendelijk! Echt een aanrader!

bewoner oud-rijswijk
6 juni 2020

Super lekker eten, bezorging is super vriendelijk. Bezorging duurt extreem lang ookal wonen we erg dichtbij. Bestel dus niet als je haast hebt...

Lebbe
29 mei 2020
Lizzy
28 mei 2020

Was weer heerlijk en een half uur vroeger bezo rgd dan aangegeven... TOP

Daniel
25 mei 2020
Smits
25 mei 2020

We hadden de pollo fajaitas. In tijden niet zo lekker gegeten. Echt smullen! En precies op tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Roland
20 mei 2020

Lekker gegeten! Erg leuk dat jullie een alsnog gevonden biertje later op de avond langs kwamen brengen, naast de vervangende die ik al had gehad.

Marike
16 mei 2020

Normaal gesproken zijn we heel enthousiast over de kwaliteit, maar lijkt erop dat deze bestelling nu wat “afgeraffeld” werd. Waarschijnlijk door de drukte? Bezorgtijd van een uur vind ik echt te lang en was nu ook nog eens 45 min later dan aangegeven.

Bas en Ruby
15 mei 2020

De kippedijen waren super lekker en de aardappel ook, damn wat een grote aardappel... 😊

Reactie van Viva la Mexico

Hahaha! Hier kunnen we erg om lachen. We hebben ooit een medewerker gehad die het voor elkaar kreeg om er 3 te eten op een avond. Fietsen ging er na niet zo makkelijk meer! Hihi

Anand James
12 mei 2020

Bestelling supersnel binnen (we wonen ook om de hoek). Quesadilla's erg lekker, hamburger was lekker, maar ik was niet erg onder de indruk van het vlees zelf.

Reactie van Viva la Mexico

Hola Armand, Dank voor je review! Fijn dat de Quesadillas lekker waren en prettig dat we er op tijd waren. (Dat lukt helaas niet altijd ondanks dat iemand dichtbij woont, al zijn we hard op zoek naar meer bezorgers. ) Jammer dat je niet onder de indruk was van het vlees. We proberen voor de €7 goede kwaliteit te leveren met verse burgers en echt een kwalitatief (biologisch broodje) Wat zou er beter kunnen aan de burger. Waar zou je wel blij van worden? Met Mexicaanse groet, Viva la Mexico

Judith
12 mei 2020

Superlekker, vers en smaakvol eten. Wij zijn fan!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lizzy
12 mei 2020

altijd lekker en bezorging met een glimlach

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Doris Matthijssen
12 mei 2020

Verrassend Kwalitatief heerlijk eten !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Alissa
8 mei 2020

Persoonlijke bezorging, eten lekker zoals altijd, constante kwaliteit!

Ivan
8 mei 2020

Hello! Sadly yesterday you forgot to put 2 warm tortillas and jalapeños together with my Pepita Solo Pollo Fajita. But all the rest was great. Tasty as always!

Reactie van Viva la Mexico

Hola señor Ivan! Thank you for the compliment of the taste. We are so sorry that we forget something for you. Please notice it on your next order and we will putt some extra to your next one. Tnks for your review. See you soon amigo! Greets from Viva la Mexico

Koning
5 mei 2020
Sandra Jongeneel
2 mei 2020

Vriendelijke bezorging, daar wordt je blij van! Lekker gegeten, zeker de gevulde aardappel. Voor herhaling vatbaar.

Lara
2 mei 2020
Mandy
1 mei 2020

Echt serieus goed gegeten. Super service en kwaliteit.. Snel klaar.. Gewoon heerlijk vers. Zeker een aanrader

Martin Jansen
29 april 2020

Gewoon het beste thuisbezorg restaurant van Cromvliet, dat is maar weer eens gebleken! Bedankt jongens!

Fred de bruijn
26 april 2020

het eten was top en heerlijk goede kwaliteit alles netjes verpakt Zeker een aanrader voor herhaling vatbaar

Bas...
23 april 2020

Had de kip besteld, super lekker, het kokos ijs ook... En als altijd een gezellige bezorger die zich goed aan het corona bezorg protocol hield!

Nikita
19 april 2020

Smaakte heerlijk, het eten proeft altijd vers. Daarom bestel ik bij hun. Bezorging is altijd vriendelijk, de medewerkers geven je een attent gevoel.

IR
15 april 2020

Goede, super vriendelijke service. Onze maaltijd was snel klaar en werd bezorgd door een zeer vrolijke bezorger. Heerlijk eten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kim
15 april 2020

Het eten is heerlijk. De service vriendelijk en de sombrero maalt het helemaal.af.

Jasper
11 april 2020

Uiteraard weer super lekker gegeten!

Anoniem
11 april 2020

Was weer heerlijk, ruime portie, vlotte vriendelijke bezorging! Ik ga zeker nog eens bestellen.

Eva
8 april 2020

Altijd heerlijk eten en snelle bezorging!

Julia Brat
7 april 2020

De eerste bestelling ging niet helemaal goed, omdat niet alle toppings en tortilla's bij het gerecht waren bijgeleverd. Toen ik dat per mail kenbaar maakte, nam eigenaar Ramses direct contact op, en bood ons naast excuses nog een keer een gratis maaltijd aan. Die hebben we inmiddels ontvangen, mét een paar Coronabiertjes erbij als goedmakertje. Klasse hoor! En dan heb ik nog niet eens gezegd dat het eten heerlijk was. Jullie hebben er een klant bij!

Robbert
5 april 2020

Ik en mijn vriendin hebben beiden een menu genomen. Dat was heerlijk, onze complimenten daarvoor! Een punt van kritiek is het feit dat je bij sommige menu's alleen kan kiezen voor Coca-Cola. Wij zouden graag bij alle menu's het hele drankassortiment als keuze hebben. Verder niets dan lof!

Alex
29 maart 2020

Bezorgd in stijl! Wij en de kinderen vonden het eten heerlijk! Wij zullen zeker vaker bestellen.

Manuela
27 maart 2020

Lekker eten en gebracht door een enthousiaste bezorger

Maaike
27 maart 2020

Echt heerlijk en vers eten!

Jeanette
23 maart 2020

Precies op tijd, zeer vriendelijke bezorger. Eten erg smaakvol. Goede hoeveelheid sausjes, goede porties. Waar voor je geld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Olaf
21 maart 2020

Heerlijk eten, vlot bezorgd met een lach

Mike Jansen
13 maart 2020

Super lekker zoals altijd constante kwaliteit en een explosie van heerlijke verse smaken Tot snel

Bettina
8 maart 2020

Lekker gegeten voor weinig geld en stipte bezorging. Ook zeer attent dat ze even belden of de vegetarische en niet-vegetarische taco’s bij elkaar verpakt mochten worden.

Puck
5 maart 2020
Daniel Leseman
3 maart 2020
Adams
3 maart 2020

Heel goed heel lekker en snel na bestellen op de juiste temperatuur in huis. Top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Richelle
2 maart 2020
Mike Jansen
23 februari 2020

2e keer dat ik hier bestel Super lekker proeft dat het vers is en met liefde bereid is Prijzen ook niet te duur Bezorgers ook beide erg vrolijk en attent Kortom vaker bestellen en genieten

William
14 februari 2020

Was iets gebeurd met een bezorger waardoor er vertraging ontstond. Maar perfect opgelost. We werden netjes op tijd gebeld en de eigenaar kwam het snel persoonlijk brengen. Super service en eten was heerlijk

MJ
8 februari 2020

Your food was super salty I couldn't eat it.

Gehele Familie
3 februari 2020

Aanrader ... Ten eerste , wat een aanrader is dit zeg , verse producten en top kwaliteit en supper krokant en knapperig ,dat is toch wel waar ik lang naar gezocht heb. En dan de bezorger zelf nog ,totaal in outfit & sombrero stond die keurig voor tijd nog aan de deur .

Irene
1 februari 2020

Heerlijk eten Berzorging op tijd

Barbara
26 januari 2020

Heerlijk gegeten, we wisten niet goed hoe groot de porties waren en hoeveel we moesten bestellen, de porties bleken ruim voldoende😃 de kids vonden het ook heerlijk. De manier van bezorgen gaf ons allemaal een smile op ons gezicht😄

Martin
19 januari 2020

Gewoon weer helemaal top!

Stefan
19 januari 2020

Heerlijk gegeten, vooral de kapsalon. De taco was niet helemaal hard meer en de sla ietwat bitter. Bezorging origineel, maar wel lange wachttijd

Jolande
29 december 2019

Dit was onze tweede keer dat wij bestelden, eerste keer was perfect, nu was het eten helaas lauw tot koud.... smaak is wel heel identiek. Hopelijk volgende keer beter.

Reactie van Viva la Mexico

Beste Jolande, Bedankt voor de feedback. Het eten hoort gewoon warm bij u bezorgd te worden. Excuus. We gaan beter de warmte monitoren en uiteraard lossen we het netjes met u op. Als u de volgende keer even met ons belt voordat u besteld dan maken we het in orde!

Callpoint
19 december 2019

Top eten! Net zoals de mensen

Daniel
15 december 2019
Audra
14 december 2019

Love the food! The ingredients are pure and fresh and the closest I’ve come to having good quality yet simple recipes of Mexican food in NL. Delivery takes awhile but does offer an added touch of a friendly guy in a sombrero and poncho.

Jasper
12 december 2019

Was weer genieten!! Met de vrolijkste bezorger van NL. Vaste stekkie voor mexicaans!

Geestbrugkade 18
4 december 2019

Eten is uitstekend. Bezorging duurt helaas wel heel erg lang. We hebben meer dan een uur gewacht terwijl we in dezelfde straat zitten.

Reactie van Viva la Mexico

Beste gast, We kunnen ons heel goed voorstellen dat dat te lang is, zeker als je in de zelfde straat zit. Sinds een paar dagen is de buiten temperatuur flink gedaald en daar hebben onze elektrische fietsen het moeilijk mee. Omdat we natuurlijk wel in volgorde van bestelling moeten leveren en niet als eerste het laaghangend fruit kunnen bezorgen hanteren we het first in first out systeem. We zijn in overleg met de fietsen leverancier om het accu probleem op te lossen. We beloven dat het de volgende keer sneller bezorgd is. Excuus. En wat fijn om te horen dat het eten u beviel! Met vriendelijke groet, Viva la Mexico

Robbert
2 december 2019

Lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bas... 😊
30 november 2019

Leuke zaak met lekker eten...

Lizzy
29 november 2019
Martin Jansen
24 november 2019

Vanavond er toch weer ingetrapt en een Hamburger besteld. Nou, dat was wederom een succes! Wat zijn die lekker en vers gemaakt! Zelfs als de kwaliteit wat minder zou zijn blijf ik hier bestellen, want de vriendelijke en vrolijke bezorging is het al dubbel en dwars waard!

Aldo
8 november 2019

Het kindermenu voegt niets toe. Je verwacht een kleiner portie, en iets kleurrijks of zoiets. Dit sprak mn kind niet per se meer aan dan de rest van jullie kaart Concreet: half portie voor halve prijs of een mini-hamburger. Hoef je geen specifieke andere ingrediënten in te kopen. Of gewoon geen kindermenu op de kaart, het is sowieso lekker.

Reactie van Viva la Mexico

Hi Aldo, Waar we vooral in het kindermenu mee hebben rekening gehouden zijn de smaken. Naast dat we gemerkt hebben dat kids vooral enthousiast worden van nacho's met alleen kaas en in de taco's kaas, gehakt en mais is het kindermenu niet scherp of heet. En dat is toch echt wel een voordeel voor de meeste kinderen. Qua kleur en vrolijkheid moeten we aan de bak. We denken nog na over iets wat te gek is! Heb je hier suggesties over dan horen we het heel graag: contact@vivalamexico.nl P.s. ik denk dat je een geluks ouder mag zijn dat jouw kind zo veel lekker vind van onze kaart! Carambaaah! Onwijs bedankt voor je meedenkende review ;)

GJA
3 november 2019

Goed, op tijd en super grappig dat er een 'verklede Mexicaan' voor de deur stond. Aanrader!

Nino
1 november 2019

Heel erg lekker eten! Bestelling duurde wat lang (50 min, we hadden best wel trek) maar t was t wachten dubbel en dwars waard.

Haas
31 oktober 2019

Smaak ***** Temperatuur ***** Bezorging **** Beleving *****

Busch
30 oktober 2019

De tortilla‘s en sla waren helemaal geplet, vielen uit elkaar en smaakten niet. De quessedilla‘s waren prima. De tortillaships te lang gegaard en het geheel bestond vooral uit mais en weinig andere groente. Jammer want we hadden ons erop verheugd.

Reactie van Viva la Mexico

Beste mevrouw Bush, Toen u voor het eerst bij ons bestelde waren we ongeveer 1 maand open. Inmiddels hebben we mede dankzij uw feedback een hoop verbeterd. Van de receptuur tot de verpakkingen. We zijn erg benieuwd wat u er nu van vind en willen het er wel op wagen! ????

leeuw
28 oktober 2019

kei lekker, niet te duur en alles vers.

Verbeek
27 oktober 2019

Erg lekker.

Richard Wagenaar
22 oktober 2019

Wij herkenden de smaak van Mexicoin deze lekkere gerechten. Wij hadden honger, dus iets teveel besteld, maar alles geproefd. Wij zullen zeker nog een keer bestellen!

Manon
20 oktober 2019

Heerlijk

Martijn
19 oktober 2019

Het eten was erg lekker en je proeft dat het vers is. Bezorging was top!

Femke
13 oktober 2019

We hebben heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar!

Priscilla
13 oktober 2019

Lekkerder dan de andere mexicaanse restaurant die ik heb geprobeerd! Ben benieuwd naar de rest van het menu. Heel leuk hoe de bezorger met mexicaanse hoed en al het komt bezorgen!

UdW
7 oktober 2019

Wij vonden de taco’s erg lekker. Ik vond de blauwe taco verrassend goed. Ik was de enige die vond dat er iets teveel kaas was gebruikt. De overige drie familieleden deelden die mening absoluut niet. Een positieve ervaring dus. Dat de bezorging in de stromende regen vrolijk gekleed en vrolijk gehumeurd aan de deur stond met ons eten was erg leuk. Nog een punt van aandacht zou zijn het gebruik van plastic voor de sausjes. Misschien dat daar duurzamere oplossingen mogelijk zijn. Dank!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Yvonne
6 oktober 2019

Lekker, vers, knapperig, snel, vriendelijk. Prima

Annette
5 oktober 2019

Heerlijk ! Vers en snel!

Eva
5 oktober 2019
Ferry
4 oktober 2019

Waanzinnig lekker Mexicaans eten voor een uitstekende prijs, met een geniale twist bezorgd door super vriendelijke bezorger in stijl! Absolute aanrader!

Martin Jansen
2 oktober 2019

Wat een verademing! Alles vers, zeer goed op smaak en uiterst vriendelijk en snel bezorgd! Wij zijn fan!